ترانه شونه به شونه از حبیب
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ هر روز مطالب جدیدی رو برای شما عزیزان میزاره، من پسری ازجنوب هستم از سرزمین شرجی و دریا (بندرعباس)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس زندگی.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 20825
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


script>
زندگی
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : گابریل       

توي كوچه هاي خلوت

دوباره پا ميزارم
تمام خاطرات رو
ميخوام يادم بيارم
 يادم مياد توي بارون 
سر روي شونم گذاشتي
گفتي چقدر بد ميشد
اگه منو نداشتــــــــــي


 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون


 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون


 يادم مياد توي چشمهات
نه غم بود و نه شادي
كاشكي كه عاشقي رو
ياده دلم ميدادي


 يادم مياد توي چشمهات
نه غم بود و نه شادي
كاشكي كه عاشقي رو
ياده دلم ميدادي


 ياده دلم ميدادي


 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون


 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون


 بوي نم خيابون
دوباره عاشقم كرد
من اون شبها رو ميخوام
بيا دوباره برگرد


دلم ميخواد هميشه
همش بارون بباره
اما تو ديگه نيستي
بارون چه فايده داره
 بارون چه فايده داره

 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون

 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون

 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون

 شونه به شونه رفتيم
با اون لبهاي خندون
من و تو عاشق شديم
تو مهموني بارون


 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت20:49---23 ارديبهشت 1390
سلام
لطفا من رو لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: